Helaas zijn niet al onze zendingen volgbaar met behulp van Track & Trace-nummers. Uw bestelling wordt aangemerkt als 'klein pakket' of 'groot pakket', in beide gevallen maken we gebruik van een andere externe vervoerder. Wij maken voor het verzenden van 'kleine pakketten' en voor 'grote pakketten' gebruik van de volgende externe vervoerders.

  • DPD
  • Vrachtvervoer

In het geval van kleine pakketten ontvang u na het voltooien van uw bestelling een bericht met daarin een link en een Track & Trace-code. Via deze link kunt u precies de status van verzending volgen. Heeft u geen terugmelding gekregen met een track en trace link, heeft geen bericht ontvangen van ons team voor aflevering en u bent wel benieuwd wanneer u uw bestelling mag ontvangen? Voor al uw vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Tegel en Sanitair Magazijn via 053 7600 230 of via [email protected]

DPD

Wij maken voor de bezorging van uw bestelling gebruik van de diensten van DPD. Onze ervaringen zijn dat DPD binnen Nederland 1 tot maximaal 2 werkdagen nodig heeft voor de bezorging van uw bestelling. DPD biedt u de mogelijkheid om de dag van levering te veranderen. DPD informeert u per e-mail op welke dag uw bestelling geleverd wordt. Wanneer u die dag niet in de gelegenheid bent om het pakket in ontvangst te nemen, heeft u de mogelijkheid om de bezorgdatum tot 6 werkdagen uit te stellen. Op de bezorgdag wordt u per e-mail geïnformeerd over het tijdvak waarin de bezorging zal plaatsvinden. Uw voordelen op een rij:

  • Bezorging uitstellen tot 6 werkdagen
  • Uw bestelling wordt bezorgd wanneer het u uitkomt
  • Binnen een tijdvak van 1-3 uur op de geselecteerde bezorgdag

Niet thuis op de dag van levering?

Indien u niet thuis was toen de chauffeur bij u aan de deur kwam, dan kunt u eenvoudig en zonder extra kosten een nieuwe afleverpoging inplannen. Het enige dat u hiervoor nodig heeft is de mededeling die de chauffeur voor u heeft achtergelaten en uw postcode. Afhankelijk van uw bezorginstructies kunnen ze het pakket meestal de volgende werkdag bezorgen. Hiervoor moet u wel voor middernacht online uw instructies doorgeven. Alle leveringopties op een rij:

  • Op een andere dag
  • Op een ander adres – geef een ander afleveradres door
  • Neerzettoestemming – DPD zet het pakket neer op een veilige locatie
  • DPD ParcelShop – laat je pakket bezorgen bij een DPD ParcelShop

Vrachtvervoer

Voor bestellingen die worden aangemerkt als 'grote pakketten', denk aan een ligbad, douchebak, inloopdouche of toiletpot, maken wij gebruik van de diensten van DGO Express, via uitlevering door de leverancier of fabrikant. Voor vrachtvervoer maken wij een afspraak met u om de afleverdag overeen te komen. Helaas is het niet mogelijk om een tijdsvak op de afleverdag af te spreken met de vervoerder. Levering kan vaak al binnen 2 werkdagen. Neem contact met ons op voor meer informatie en de mogelijkheden.

Voor elke levering vragen wij de vrachtvervoerder 30 min. van te voren contact met u op te nemen. Zodoende weet u zeker dat de vervoerder niet voor een dichte deur staat en dat u uw bestelling gewoon in ontvangst kan nemen. De vervoerder kan vaak niet gemakkelijk het tijdstip van bezorging aanpassen, wees dus in de buurt van afleverlocatie op de overeengekomen afleverdag. 




Andere relevante vragen